In beeld met een
LinkedIn Campagne
Veel bedrijven streven naar meer zichtbaarheid op LinkedIn, maar het inhuren van een online bureau voor een campagne blijkt vaak erg duur en ik zie dat de resultaten niet altijd naar verwachting zijn.
Selectie doelgroep
We selecteren de doelgroep binnen LinkedIn op basis van een combinatie van selectiecriteria. Bijvoorbeeld de industrie waarin mensen werken in combinatie met vaardigheden en de groepen waar ze bij behoren. We proberen een zo gericht mogelijke doelgroep te maken van 20.000 personen.
Koppeling aan eigen content
Ideaal is om de advertentie te koppelen aan nieuws. Bijvoorbeeld het winnen van een aanbesteding, lancering van een nieuw product, etc. De advertentie kan een video zijn of een afbeelding. Wij maken de advertentie. De advertentie heeft een pagina op de website nodig waarnaar we in het gesponsorde bericht kunnen verwijzen.
Pilot start
Het doel is om minimaal 10.000 mensen in de doelgroep te bereiken rondom naamsbekend voor een bepaald product in een doelgroep. Het totaalbudget is â €500 ex BTW (onze inzet inclusief LinkedIn budget). Op basis van de pilot gaan we in gesprek om te bespreken waar de mogelijkheden zitten om LinkedIn optimaal te kunnen inzetten.
Duidelijke terugkoppeling
We houden de resultaen precies bij en komen halverwege met een tussentijdse terugkoppeling met aantal weergaves, likes en kliks naar de site. Zowel organisch als betaald.
LinkedIn Pilot start
10 daagse campagne
€500 excl. BTW
Inclusief Linked In tegoed
LinkedIn intakegesprek
We bespreken hoe LinkedIn de marketing kan versterken
Vrijblijvend
Wij komen bij jou op de zaak
Sinds 2008 ben ik actief als B2B marketing consultant, waarbij ik MKB-bedrijven assisteer bij het vermarkten van hun producten op zowel nationaal als internationaal niveau. Met een divers klantenbestand heb ik uitgebreide ervaring opgedaan in verschillende sectoren.
In de afgelopen jaren heeft LinkedIn aanzienlijk aan belang gewonnen als platform voor bedrijven. Ik help bedrijven bij het vergroten van hun zichtbaarheid op LinkedIn via zowel organische methoden als het effectief inzetten van LinkedIn-advertenties.
Erwin van Ginkel
Ondernemer | business developer | Online Marketeer